FAYDALAR
FİNANSAL ŞEFFAFLIK
Genel Muhasebe (GL) ve analiz panosu, yetkilendirilmiş kullanıcılara şirketin finansallarını anlamaları için gerekli bilgileri sunar.
ARTAN VERİMLİLİK
Bir şirket, manuel ve zaman alıcı finans süreçlerini otomatikleştirdiğinde, verimlilik artar.
İNSAN HATALARININ AZALTILMASI
Muhasebe hataları, veri giriş hataları dahil olmak üzere, daha kolay tespit edilir ve önlenir.
DAHA İYİ PLANLAMA VE BÜTÇELEME
ISETIA Finans Modülü’nün analiz ve raporlama işlevleri, maliyet ve gelir tahminlerinde bulunmaya ve daha doğru bütçeler hazırlamaya yardımcı olur.
FİNANSAL DOKÜMANLARIN TAKİBİ VE ORGANİZASYONU
Dijital format, belgelerin kaybolması veya yanlış yerleştirilmesi riskini azaltır. Ek olarak, belgeler genellikle doğru yere otomatik olarak dosyalanır.
KAÇIRILMAYAN ÖDEMELER
BI (İş Zekası), yaklaşan ödemeler hakkında şirketi bilgilendirir. Ayrıca şirket, ödeme planlarını önceden tahmin edebilir.
MERKEZİLEŞME
Bir şirket, finansal bilgilerine tek bir yerden erişebilir.
ENTEGRASYON
ISETIA Finans Modülü, diğer ERP çözümleriyle, planlama çözümleriyle ve iş sistemleriyle entegre olur. Bu sayede bir organizasyon, satış rakamları ve pazarlama bütçeleri gibi temel verilere erişim sağlar.
ISETIA FİNANS MODÜLÜ KULLANIM DURUMLARI
Bir iş kullanım durumu, yazılımda gerçekleştirilen yaygın bir görev veya iş akışıdır. İşte ISETIA Finans’tan bazı örnekler:
BORÇLAR
Fatura işleme, nakit yönetimi.
ALACAKLAR
Faturalandırma, kredi tanımlama ve alınan nakit ile faturaların eşleştirilmesi.
GELİR TANIMLAMA
Gelirin, tek bir işlem yerine zaman içinde alındığını kaydetme. Katı düzenlemeler, bu gelirin genel muhasebe ve gelir tablosunda doğru şekilde tanımlanmasını gerektirir.
MUTABAKAT
Aylık kapanışlardaki gecikmeleri önlemek için hesap tutarsızlıklarının otomatik olarak uzlaştırılması.
TAHSİLATLAR
Alacakları ve müşteri hesaplarını analiz ederek ödeme risklerini belirleme ve zamanında tahsilatı teşvik etmek için adımlar atma.
HERHANGİ BİR İŞ BİRİMİNE MALİYET ATAMA
En küçük birimden en büyük birime kadar maliyetler atanabilir. Harcamalar doğrudan WBS öğelerine, ISETIA Panolarına, Görev Listelerine veya projeyi oluşturan görevlere atanabilir. Ayrıca portföylere, programlara veya projelere de atanabilirler. Harcamaları gerçekleştiği yerlere atayın. Her iş birimi, ister temel ister toplu olsun, atanmış herhangi bir sayıda harcamaya sahip olabilir.
SINIFLANDIR VE TAKİP ET
Maliyetler, şirketinizde veya projenizde mevcut olan herhangi bir kategori listesine göre sınıflandırılabilir. Örneğin, maaş giderleri, varlıklar veya malzemeler gibi kategoriler için ayrı ayrı plan yapabilir ve takip edebilirsiniz.
PLANLA VE GERÇEKLEŞTİR
Genellikle bir harcamayı planlarsınız ve daha sonra o harcama gerçekleşir, örneğin bir ürün satın alma veya bir hizmet için ödeme yapma. Bazen bu ödemeler taksitler halinde yapılabilir. Ayrıca planlanan bir maliyet için bir veya daha fazla gerçek ödeme oluşturabilirsiniz. Planlanan harcamalara atanmış her bir gerçek ödeme için miktar, birim fiyat, açıklama vb. gibi standart veriler sağlarsınız.
BÜTÇENİZİ KONTROL EDİN
ISETIA, planlanan ve gerçekleşen harcamaları otomatik olarak özetler ve iş yürütme yüzdesini sunar. Bütçe kontrolünün diğer bir türü ise kalan harcamaların mekanizmasıdır. ISETIA, ne kadar para planlandığını ve ne kadarının zaten harcandığını bilir. Kalan bütçe miktarı bu değerlere göre hesaplanır. Planlanan bütçeyi aştığınızda, sistem bir uyarı verir ve harcamaların durdurulmasını sağlar. Fiyatlar değişmiş olabilir, bu nedenle tüm maliyet kontrolü ISETIA’nın çeşitli yerlerinde gerçekleştirilebilir. Bütçenizi kontrol etmenin en basit yolu, ISETIA’ya girildiği şekilde harcamaları gözden geçirmektir. Harcamaları, atandıkları iş birimlerinin tarafında görüntüleyebilir ve yönetebilirsiniz. Ayrıca ISETIA Dashboard®’da, harcamalarınızı talep edilen kategorilere göre sıralanmış bir şekilde özetlemeniz için tasarlanmış bir portlet bulunmaktadır.
HAYAL GÜCÜYLE RAPORLAMA
Maliyetleri, olağanüstü görselleştirme formlarını kullanarak tablolarda, doğrusal grafiklerde, pasta grafiklerinde ve diğer rapor türlerinde raporlayabilirsiniz.
BELGELERİ EKLEME
Harcamalara ilişkin belgeler olabilir. Siparişler, iş spesifikasyonları, faturalar gibi çeşitli belgeler bu bağlamda ilgili olabilir. Bu nedenle, harcamalarınıza ilişkin bir kağıt bulmak için tüm belge deposunu aramanıza gerek kalmaz. Siparişler, faturalar, detaylı spesifikasyonlar gibi maliyetlere ilişkin belgeler olabilir ve bu belgeler, bir maliyetle ilişkilendirilebilir. Bu sayede maliyete ilişkin tüm bilgiler tek bir yerde saklanır.
MALİYET ORTAMINIZI KİŞİSELLEŞTİRİN
ISETIA maliyet yönetimi modülü, ihtiyaçlarınıza uyum sağlamak için oldukça esnektir. Bazı özellikleri ISETIA sözlükleri olarak tanımlayabilirsiniz. Harcama kategorileri, ölçü birimleri gibi kolayca tanımlanabilen öğeler bulunmaktadır. Harcamalarınızı tanımlayan pek çok özellik vardır. Bu veriler, tanımlayıcı, ad ve açıklama gibi bilgileri içerir. Satın alınan ürünler birim fiyatı ve miktarı ile tanımlanabilir. Bu ürünlerin toplam fiyatını oluşturur. Satın alınan malların ölçü birimini de tanımlayabilirsiniz. Ayrıca harcamalar, para birimi ve sorumlu kişi gibi planlanan veri tarihleri de içerebilir.